DOVO-special: reclamebureau De Indruk

DOVO-special: reclamebureau De Indruk

Na enkele jaren van afwezigheid is full-service reclamebureau De Indruk sinds kort weer sponsor van DOVO. Het was een van de eerste acties van manager Peter Vilijn, bij zijn aantreden enkele maanden geleden. 

‘De businessclub is de ontmoetingsplek waar het regionale bedrijfsleven elkaar treft. Wij ontmoeten daar ook onze doelgroep. Via de businessclub laten we hen weten dat we er zijn. Het is erg leuk om elkaar onder het genot van een hapje en een drankje elke maand te treffen. We werden bij DOVO warm onthaald.’

De Indruk gaat zichzelf dus meer laten zien! En dat is precies wat het bedrijf ook doet voor zijn klanten: het zichtbaar maken op online en offline gebied. Het biedt een breed palet van A tot Z: van de eerste conceptontwikkelingen en advies tot vormgeving, websitebouw en online campagnes. Voor Peter is het kunnen bieden van dat totaalplaatje de grote meerwaarde van De Indruk.