Hét epicentrum voor I(C)T vragen én oplossingen

Hét epicentrum voor I(C)T vragen én oplossingen

Corné Veldhuizen spreken wij, hoe kan het ook anders, digitaal vanuit het nieuwe pand van Digitaal Knooppunt aan de Edisonstraat 10 te Dodewaard. De organisatie is ontstaan vanuit twee bekende bedrijven uit de regio. Wegen kwamen bij elkaar én vormden daarmee een knooppunt aan mogelijkheden voor hen én voor klanten. 

‘Waarin wij het verschil maken? We zijn een snel­groeiende ICT-specialist met techneuten. Inderdaad, techneuten, geen verkopers. Door onze skilled servciedesk kunnen wij klanten direct helpen. Via de desk zijn specialismen gebundeld. Je bent slechts een telefoonnummer verwijderd van de beste professionals met elk hun eigen specialisme’, aldus Corné.

Hij is enthousiast over de samengang. ‘We kunnen zo veel meer slagkracht bieden aan zowel onze eigen klanten als nieuwe klanten. Expertise en kennis zijn exponentieel vergroot.

Dat merken we gelijk. Voorheen mochten we veel regionale MKB-bedrijven tot onze klantenkring rekenen, maar inmiddels weten ook grootzakelijke bedrijven uit heel Nederland ons te vinden. Digitaal Knooppunt is het beste van twee werelden voor ontzorging op ICTgebied.’

‘Voor veel bedrijven en ondernemers is ICT pas een onder­werp al zich een probleem voor doet. Neem cybercriminaliteit, dit is een fenomeen waar tegenwoordig
iedereen mee te maken heeft, dat is één van onze belangrijkste aandachtspunten, daarnaast kunnen onze ICT-ers een organisatie vaak vele malen efficiënter maken door de juiste oplossingen te bieden. Elke oplossing is maatwerk, ik ga graag op verkenning met ondernemingen welke maatwerkoplossingen ons digitale knooppunt te bieden heeft!’

ICT en kennis komen samen in:
• Hard- en software
• Installatie, onderhoud en beheer
• Telefonie en Internetoplossingen
• Remote ondersteuning